çin topu, tibet atomu Ürün Görseli

Cinsel dayanıklılığı arttırmanın yöntemleri

Yataktaki zayıf performans, benlik saygısına zarar vermekle kalmaz, aynı zamanda kötü cinsel sağlık belirtisi olabilir. Cinsel dayanıklılığınızı artırmada size yardımcı olabilecek yollar vardır , bazıları doğaldır ve hatta birkaçı tıbbi tedavide son bulabilir!
Yani, cinsel dayanıklılığınızı artırmak isteyenlerden biri iseniz, işte size yardımcı olun! Cinsel performansınızı geliştirmede size yardımcı olacak birkaç etkili yolu sıraladık! Dayanıklılığı Artırmanın 20 Yolu: Gereksiz basınçlardan kaçının Basınç altında gerçekleştirmek, yalnızca anınızı mahveder. Performansınıza gereksiz baskı uygulanması, cinsel dayanıklılığınızı etkileyeceği için aklınızın cinsel beklentilerden kurtulmasına izin verin. Yağlama anahtardır!
Cinsel Tıp Dergisi tarafından yapılan bir araştırmaya göre, cinsel yakınlığa maruz kalırken yağlanmayı tercih eden erkekler, bunu önleyen erkeklerinkinden daha uzun sürdü. Böylece, uygun yağlama, cinsel dayanıklılığın artmasına neden olabilir.
Foreplay önemlidir
Doğrudan cinsel ilişkiye atlama, eşiniz için yalnızca acı verici olmakla kalmaz, aynı zamanda cinsel dayanıklılığa da neden olabilir. Ön sevişme, tutkulu öpüşme ve oral seksle uğraşmaya başlayın. Yavaş başlamak uzun süren sonlandırılmanıza yardımcı olacaktır.
Daha sık rastladığınız sıklıkla
seks yapın. Bir uzman olacak ve böylece cinsel dayanıklılığınızı artıracaksınız.
Keyifli noktalarınızı bilin
Zevk puanlarınızı bilmek cinsel performansınız için önemlidir. Bu şekilde daha uzun bir süre cinsel ilişkiye girmeyi öğreneceksiniz.
Pelvis kaslarınızı güçlendirin Pelvik kaslar cinsel yaşamınızda önemli bir rol oynamaktadır. Dolayısıyla cinsel dayanıklılığınızı ve performansı artıracağından bunları güçlendirmeniz önemlidir. Squats yararlı! Vücut ağırlıklı squatlar denemek, pelvik kasları güçlendirmede yardımcı olabilir. Dayanıklılığınızı daha da artırmak isterseniz, tam squat veya bir bacak squat deneyebilirsiniz. Tezgah basımı Pelvik kaslarınızı daha güçlü hale getirmenin başka bir yolu tezgahta basarak yapılır. Tüm yapman gereken:
– Düz bir tezgahta yatın ve sırtınızı kemirmediğinizden emin olun. Barbeyi elleriniz omuz genişliğinde, avuç içi ayağınıza bakacak şekilde tutun. Çubuğu düz yukarı ve aşağı doğru bastırın.
– Presleri bir eğimde yapmak üst göğsünüze daha fazla önem verir, oysa bir düşüş alt bedeninize daha fazla önem verir.
Kegel egzersizleri Bu, pelvik kaslarınızı güçlendirmenin en kolay ve en iyi yoludur. Pelvik kaslarınız ne kadar kuvvetli ise, cinsel dayanıklılığı arttırma şansınız o kadar fazladır. Bu aynı zamanda daha sağlam bir ereksiyona sahip olmanızı sağlar. Aktif kalmak
Yatağınızda uzun süre dayanabilmeniz için aktif kalmanız gerekir. Bunun için enerji ve emek istersiniz. Günlük egzersiz yapmanız, dayanıklılığınızın arttırılmasında size yardımcı olur ve ayrıca kan dolaşımınızı artıracaktır.
Alkol alımınızı sınırlayın. Alkolün
yatakta daha iyi performans göstermenize yardımcı olduğuna dair izleniminiz varsa, o zaman gerçeklerinizi açıklığa kavuşturun. Alkol sizi tembel yapar ve erkekler ereksiyon ile ilgili sorunlarla karşı karşıya kalabilirler. Eşinizi mutlu etmek ve cinsel zevki uzun süre tercih etmek istiyorsanız alkol almayı unutmayın.
Stretch Stretching yardımcı olur. Kramplardan kaçınmak ve germe yapmak için bacaklarınızı ve el kaslarınızı gerinleyin, kaslarınızı kas ağrısından arındırmak için en basit yöntemdir. Protein açısından zengin gıdaları ye
Proteinle doldurulmuş yiyecekleri yemeye dikkat edin. Protein, vücudumuzun düzgün çalışabilmesi için vücudumuzun ihtiyaç duyduğu amino asitler içerir. Diyetinize yumurta akı, düşük yağlı süt, balık ve tavuk gibi protein açısından zengin gıdalar ekleyin.
Sağlıklı bir kiloyu korumak Sağlıklı kilonuzu korumak genel sağlığınız için önemlidir. Yükseklik ve vücut yapınıza göre ideal kilonuzun ne olması gerektiğini bilin. Ve eğer kilo alıyorsanız, mükemmel bir kiloyu korumak için bir sağlık uzmanına danışın. Bu da cinsel dayanıklılığınızı artırmada size yardımcı olabilir. Seks yapmadan önce yemek yemeyin! Cinsel oturmadan önce kendinizi mutlaka uyuturken uyku hali. Öyleyse, harika bir seks için kendinizi fazla beslemeyin. Dengeli bir diyet sürdürmek
Cinsel dayanıklılığınızı oluşturmak için ne yediğinize dikkat edin. Dengeli bir diyet, cinsel sağlıklarınız için de önemlidir. Az yağlı ürünleri, bol miktarda meyve ve sebze ve yağsız et yiyin. Bu şekilde sağlıklı kalacaksınız ve fiziksel ve zihinsel dayanıklılığınız artacak.
Kan dolaşımını iyileştirmek
Daha uzun ve güçlü bir ereksiyon için iyi kan dolaşımına sahip olmak önemlidir. Eşinizden güzel bir masaj alabilir ve bu şehvetli dokunuşlar kan akışını artırmanıza yardımcı olur ve seks hormonlarını serbest bırakır.
İyi uykular

Üç ya da bir mi? Ne seçsin?
Bajaj Allianz

1 yaşındaki Beyin Hastalığına Bağlı Komera Sahnesinde.
Milaap
Tavsiye edilen Kolombiya
7-8 saat kaliteli bir uyku çekin. Uykudan yoksun olmamanız ve çekirdeğe cinsel ilişkinizin tadını çıkarmanız önemlidir. Yani, daha iyi seks camı yerine daha iyi uyku odaklanmak kesinlikle uzun ömürlü bir seks yardımcı olur.

YORUM GÖNDER

  • İsim
  • Eposta
  • Yorum

YORUMLAR (0 )