çin topu, tibet atomu Ürün Görseli

Cinsel işlevinizden endişe duyuyor musunuz?

Cinsel işlevinizden endişe duyuyor musunuz?

Her bir kişi harika bir cinsel yaşamı ister, ancak “Herkes sağlıklı bir seks hayatına sahip mi?” Sorusunun yanıtı büyük bir hayırdır. Kişi duygusal çatışmalar ya da cinsel işlev bozukluğu nedeniyle sağlıklı bir cinsel yaşam sürmeyebilir. Bir kişi duygusal çatışmalar nedeniyle sağlıksız bir cinsel yaşam yaşıyorsa, eşler arasında sıralanmalıdır, ancak kişi cinsel işlev bozukluğu nedeniyle sağlıklı bir cinsel yaşam sürdüğü takdirde, iyileştirmek için bazı gerekli adımları atmalıdır cinsel işlevleri.

Cinsel işlev bozukluğu hem erkek hem de kadınlarda görülür ve hayatlarında ciddi sorunlar yaratır. Çalışma, 10 erkekten birinin erektil disfonksiyonu yaygın olduğunu ve bu sayının oldukça korkutucu olduğunu gösteriyor. Bununla birlikte, cinsel işlevlerinizi geliştirmek için pek çok çözüm bulunmaktadır ve bunlardan biri egzersizdir. Evet, cinsel işlevlerinizi geliştirme yeteneğine sahip belirli alıştırmalar vardır ve bu yazı bunları listeleyecektir.

Cinsel İşlevinizi Geliştirmek İçin En İyi Egzersizler

Bazı özel egzersizlerin cinsel işlevlerinizi geliştirmeye muktedir olduğunu bildiğinize göre, cinsel işlevinizi geliştirmeye yönelik bu egzersizleri bilmek isteyebilirsiniz. Bu egzersizlerin yalnızca cinsel işlev bozukluğu olanlara değil, herkes için uygun olduğunu unutmamalısınız. Çeşitli cinsel işlev bozuklukları arasında erektil disfonksiyon birçok yetişkin arasında yaygın olarak görülür. Çalışma düzenli egzersiz yapan erkeklerin erektil disfonksiyona karşı daha koruyucu olduklarını gösteriyor . Egzersizlerin yararlarını anladıktan sonra, cinsel işlevinizi geliştirmeye yönelik en iyi egzersizleri inceleyelim:

1. Yarı Gelecek Pushup’lar

Cinsel işlevinizi artıracak ilk egzersiz, yarı itilmelerdir. Evet, her iki cinsiyet arasında popüler olan yaygın bir egzersizdir ve kaslarınızı daha iyi bir cinsel ilişki için güçlendirecektir. Yine de düzenli itme gibi değil. Kendinizi tamamen boşaltmanız gerektiğinde, normal itilmelerden farklı olarak, kendinizi yalnızca yarı yarıya indirmeniz gerekiyor. Bu egzersizi çok kolay bir şekilde yapabilirsiniz, bu yüzden 10 ila 20 tekrarlamayı hızla tamamlayın. Bu, kalıcılığını, cinsel sağlık ve gücünü artıracaktır.

2. Mini Tramplen Egzersiz Programı

Listedeki ikinci bir mini trambolin egzersizi. Bu basit egzersiz, vücudunuzdaki kan dolaşımınızı artıracak ve ayrıca pelvik tabanı, üst bacak, karın ve kalça kaslarınızı güçlendirecektir. Ayrıca, vücut hücrelerinizden toksinlerin alınmasına yol açacak lenfatik sisteminizin güçlendirilmesinde de etkilidir. Bununla seks için enerjiniz belirgin bir şekilde artacak ve sizi daha az uyuşuk hissetmen mümkün olacak.

Günde iki kere 10 ila 20 dakika boyunca bir mini trambolin üzerinde toparlanmanız gereken basit bir egzersiz programıdır. Bu kadar çok bu egzersiz faydalarını ayıklamak için.

3. Kegel Egzersizleri

Kegel egzersizleri pelvik taban egzersizleri olarak da bilinir. Bu egzersizler cinsel işlevlerinizi geliştirmede son derece etkilidir. Alt karın kaslarınızı güçlendirecek ve cinsel işlevlerinizi aşamalı olarak artıracaktır. Bu egzersizler her iki cinsiyet için de önerilir. Her iki cinsiyete cinsel ilişki sırasında cinsel kaslarını daha iyi kontrol etmelerine yardımcı olacaktır.

Bu egzersizler pelvik taban kaslarınızın daralması ve gevşemesiyle ilgilidir. Popüler Kegel egzersizlerinden bazıları köprü, duvarlar boktan ve atlama krikolarından oluşur. Bu egzersizleri birkaç ay deneyin ve cinsel işlevlerinizde ilerleme yaşayacaksınız.

4. Derin Solunum ve Esneme

Cinsel işlevlerinizi geliştirmeniz için basit bir alıştırmadır. Vücudunuzun her fonksiyonu için yeterli miktarda oksijen bulundurmanız gerekir. Nefes alma ve gerilme, cinsel arzuyu ve işlevleri önemli ölçüde artıracaktır. Çalışma, derin nefes alma ve esneme uygulayan erkeklerin diğerlerine kıyasla daha iyi bir cinsel yaşam yaşadığını göstermektedir.

5. Yüzme

Listedeki final egzersizi yüzüyor. Yüzme, sağlıklı bir cinsel yaşam için gereken dayanıklılık ve dayanıklılığı artıracaktır. Dahası, aynı zamanda kilonuzu düşürecek ve esnekliğinizi artıracaktır. Çalışma, kilo vermenin cinsel işlevinizi de geliştirebileceğini kanıtlıyor. Bu nedenle, gelişmiş cinsel işlev için her gün en az 30 dakika yüzme daha iyidir.

Sonuç

Cinsel işlevinizde bir iyileşme olduğunu görmek için bu makalede listelenen her bir egzersiz denemelisiniz. Egzersizlere ek olarak, cinsel işlevinizi daha da artırmak için bazı en iyi erkek arttırma haplarını deneyebilirsiniz. Erkek geliştirici hapların farklı markalarından seçim yapmak için çeşitli seçenekleriniz olsa da, iyi değerlendirmeleri ve etkinliği kanıtlanmış olanı seçmek daha iyidir. Bu nedenle, kullanıcılarına değerlerini kanıtlamış en iyi erkek geliştirme haplarından birini seçmek daha iyi .

Açıktır ki sağlıklı bir cinsel yaşam neredeyse tüm insanlar tarafından arzulanır ve herhangi bir şey yapmadan cinsel işlevlerinizi arttırmak da mümkün değildir. Bu nedenle, bazı egzersizler yapın, sağlıklı bir diyet yapın, daha iyi bir cinsel yaşam için kanıtlanmış plaklara ve diğerlerine sahip en iyi erkek iyileştirme haplarını deneyin.

YORUM GÖNDER

  • İsim
  • Eposta
  • Yorum

YORUMLAR (0 )