çin topu, tibet atomu Ürün Görseli

cinsel performans etkisi

Seks yapmak, gün boyunca normalde kullanmadığınız pek çok kas kullanır. Patti Britton, klinik cinsiyet uzmanı ve Seks Koçluğu Sanatının Yazarı : Uygulamanızı Genişletme Yazarı, “Hareket sırasında endişelenmek istediğiniz son şey yorgun ya da dayanıklılık kaybediyor” diyor . Vücudunuz yatakta daha iyi performans için hazırlandıysa, kendinizden daha fazla keyif alacaksınız ve daha macera dolu olursunuz. İşte bugün bu 5 seks pozisyonunu daha sıcak yapmak için egzersiz rutinine yapmanız gereken 5 egzersiz var.

CINSIYET KONUSU: MISYONERLIK
Daha Sıcak Olmak İçin Egzersiz: Bowing Pushup

Çok yaratıcı değil, fakat misyonerlik çoğu insan için hareket etmek, diyor Britton. Sebep: Yüz yüze iletişim sağlayan samimi bir konum. Vücudundaki ağırlığı hissetmekten hoşlanırken, kilolarının onda kalmasına izin veremezsin.

BJ Gaddour, CSCS, ” Erkek Sağlığı Spor Danışmanı ve Men’s Health StreamFIT’in CEO’su ” Sürekli kendinizi tutmak için güçlü kollara ve omuzlara ihtiyacınız var “diyor CSCS . “Fakat yorgun bir üst beden, sırt üstü ekstra zorlamaya ve ikiniz için zevksiz bir deneyim sağlamaya” neden olabilir. Sayfalara çarpmadan önce, bacak itme kuvveti ile üst beden güç ve omuz istikrarınızı arttırın.

Nasıl yapılacağı aşağıda açıklanmıştır:Bastırma pozisyonuna gir. Dirseklerinizi kaburgalarınıza yakın tutarak, göğsünüzü sanki bir itme gibi yapınız. Yerden birkaç santimetre uzanmalısın. Aynı anda zıvanalarını sıkıştırın, kalçalarınızı yere doğru bırakın, kollarınızı doğruca itin ve başınızı ve göğsünüzü tavana doğru kaldırın. Duraklayın ve daha sonra tekrar yukarı itme pozisyonuna gelene kadar kalçalarınızı kaldırın. 1 temsilcisin. Arka arkaya 10 yapın.

CINSIYET KONUSU: COWGIRL
Sıcaklaştırmak İçin Egzersiz: Boşluk-Gövde Köprüsü Tut

Kovboyu onu kontrol altına alıyor. “Ancak üstte olduğu için bütün işleri yapması gerektiği anlamına gelmiyor” diyor Britton.

Gaddour, “Ciddi kalp ve kalça kuvveti gerektiren istikrarlı bir üs kurmak zorundasınız” diyor. Bronko rolünde mümkün olduğunca uzun süre dayanabilmek için içi boş gövdeli köprüyü spor salonunda tutun. Kabzalarınızı alt sırtınızı aşırı uzatmadan kaldırırken, absinizin nişanlı olması gerekiyor, diyor. Ona daha fazla destek ve daha keyifli bir yolculuk önerir.

Nasıl yapılacağı aşağıda açıklanmıştır:Yüzü yukarı bakacak ve bacaklarınız düz olacak ve kollarınız yanlarınızdan 45 derece açılacak. Topuklarınızı ve avuç içi yerinize basarak ve kalçalarınızı sıkarak kalçalarınızı yerden kaldırın. Bu konumu 30 saniye tutun. Hareketi 2 dakika tutana kadar her egzersizi 15 saniyelik artışlarla ekleyin.

CINSIYET KONUSU: DEMIR ŞEF
Daha Sıcak Yapacak Egzersiz: Sandbag Bear Hug Squat

Dikey şeyler çekmek eğlencelidir, ancak kolay değil. Britton, “Eşinizin ağırlığını hala desteklemeniz gerektiğinden, bu zorlu görevlerden biridir” diyor.

Gaddour, hareketin aşırı üst gövdeye ve vücut gücüne ve stabilitesine birkaç saniyeden daha uzun süre dayanması gerektiğini söylüyor. Egzersiz sırasında bir kum torbasıyla balınızı hazırlayın. “Bir kum torbasının ağırlığı sürekli olarak değişiyor, denge sağlamak için daha fazla kas biraraya getirmeye zorluyor” diyor. “Artı, ayı kucaklaşması göğüs ekstansör kaslarınızı-omuzlarınızı geriye çekme ve göğsünüzü yukarı kaldırma sorumluları- harekete geçiriyor; böylece omurga ağırlığın çoğunu almıyor.”

Bacaklarını da unutamazsın. “Squatın eklenmesi kalça hareketliliğinizi ve bacak gücünüzü geliştiriyor, bu yüzden bu seks pozisyonunu fazla terlemeden ezberlendirebilirsiniz Eşiniz buna minnettar olacak” diyor.

İşte nasıl: Ağır bir kum torbasını al ve ayaklarınızı omuz genişliğinde ayrı tutun. Torosunuzun önüne dikey olarak tutun, göğsünüze sarın. Yavaşça bir gangsterin içine indirin. Altta durun ve sonra tekrar ayakta durun. 5 ila 10 tekrarlayın. Son temsilciyi en üstte 10-30 saniye tutun, çantayı göğsünüze sıkıştırın. Bir kum torbasına erişemiyorsanız, bu hareketi iki elinizle bir dambıl ucuyla kaplayarak ve dirseklerinizin aşağı baktığında göğsünüzün önünde dikey olarak tutarak değiştirebilirsiniz.

 

CINSIYET KONUSU: YÜZ KAPALI
Daha Sıcak Olmak İçin Egzersiz: V-Otur Progresyon

Tabii, bu pozisyon için oturuyorsunuz, ancak bu size bir müdahale edebileceğiniz anlamına gelmiyor. “Face Off, sizinle eşiniz arasında yakın temasa izin verir, ancak birçok erkek sırt ağrısını, eşlerinin bindiğinden koparır” diyor Britton.

Niye ya? Bu hareket, otururken itme hareketini gerçekleştirmek için inanılmaz miktarda kalça fleksiyonu ve çekirdek gücü alır. Gaddour, “Kalça fleksiyonlarınız ve absleriniz yeterince güçlü değilse, duruşunuz kayacak ve göbeğiniz dışarı çıkıp alt sırtınızı dönecek” diyor Gaddour. Fakat V-sit ile pozisyonunu korumak için gerekli çekirdek ve kalça gücünü oluşturabilirsiniz. “Sizi ayakları yükselterek Face Off’la benzer bir konuma getiriyor, bacaklarınız aslında yatağın üstünde duruyor, sizi bir güç merkezi haline getiriyor” diyor.

İşte nasıl: Katta oturun. Arkaya yaslanın ve bacaklarınızı yerden kaldırarak düz ve 45 derece açı yapın. Vücudunuz bir “V” oluşturmalıdır. Bu konumu 60 saniye tutun. Dizlerinizi bükerek pozisyonu kolaylaştırın.

AŞAĞIDA ANLATIMIN DEVAMINI OKUYUN

CINSIYET KONUSU: DOGGY-STYLE
Daha Sıcak Olacak Egzersiz: Band-Dirençli Kalça Dizmelerini Dizin Sallama

Britton, köpek tarzının erkeklerin gözde olduğu bir sır değil, diyor Britton. Daha derin nüfuz ve müthiş bir görüş sağlar.

Kalçalarınızdaki esnekliği artırarak ve dirençli kalça itme kuvveti ile glütlerinizdeki gücü artırarak her itme sayısını yapın. Gaddour, “Band kalçalarınız tamamen uzatıldığında en direnç sağlıyor; bu da hareketin en zor kısmı” dedi. “Maksimum glute gelişimine ve kalça fleksörlerinde güzel bir gerilmeye götürür.”

Nasıl yapılacağı aşağıda açıklanmıştır:Bir direğe bir direnç bandı bağlayın ve diğer tarafı kalçalarınıza sarın. Bağlantı noktasından uzaklaşmak için diz çökün ve topuklarınızın topuklarının arkasına yaslanmasına izin verin. Bu başlangıç noktası. Kalçalarınızı hızla kaldırın ve uzun diz çöken bir pozisyon almak için glütlerini sıkıştırın. Duraklat ve başlangıç konumuna geri dön. 1 temsilcisin. 15 ila 20 temsilciyi gerçekleştir.

YORUM GÖNDER

  • İsim
  • Eposta
  • Yorum

YORUMLAR (0 )